close

今日差少少係學校廁所出吾返黎`
因為道門好難開鎖`生晒綉`
好心學校俾少少錢重建廁所啦!
搞到我一用力開門就整損隻手`-0-!

放學去左蝴蝶`做左好低B既行為`
拎左好低B既野`呢件事得霞姨`蕉蕉同家姐知xD!

聽日去工展會`中文堂上少15分鐘`
英文堂吾使上`不過LUNCH得45分鐘`點食-0-?`
我想著PE衫`不過牙SIR吾俾T^T`
1:45出發`5:30返到黎`夠吾夠時間行`?
我要去果度狂食野牙`哈哈!

還有2天`好期待!!>3<
P.S 你吾好甩我底-3-!

難道朋友真的沒有一世嗎/_\?

諗返起原來果件事都有7年`"
如果吾係今日見到佢都吾記得左`
不過我諗佢都吾記得LU`-VV-"

好懷念新年去OP`雖然1大班人分開黎玩`
不過都OK好玩`等我考埋試再去多次先XD!


那一天手心裡的愛 我放不開
等一個人多麼孤單 我一分鐘又一分鐘在忍耐
握緊了手心裡的愛 我勇敢了起來
當你回來的時候我一定要跟你說 別再走開

                                                 新窩mv出左喇`亞綸好可愛xDDD!

arrow
arrow
    全站熱搜

    wun614 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()